11 května 2008

Krčín - Plzeň-Újezd (národní házená)

Tak jsem si řekl, že bych se konečně mohl podívat na národní házenou na Plzeň - Újezd do Krčína. Počasí vyšlo nádherně, tudíž nebylo co řešit.
Původně jsem chtěl vzít pouze Ondřeje, ovšem v noci špatně spal, a tak se mu nechtělo vstávat. Zato Helenka byla po ránu výjiměčně čilá, dobrá tedy pojede Heli. Při líbačce při odchodu si Ondřej vše rozmyslel a chtěl jet taky, takže honem převlíct vzít ještě jednu svačinu a hurá k autu a vyzvednout čekajícího dědu.
Cesta HK - Nové Město nad Metují (Krčín) probíhala v poklidu. Předem jsem si vygooglil, kde se nachází házenkářšké hřiště. Po příjezdu jsem raději přeparkoval, neb jsem stáli u hotelu, kde bylo soukromé parkoviště pro jeho hosty, inu sychr je sychr. Při vstupu do areálu jsme s dědou zaplatili horentních 30,- a vyrazili do areálu. Zrovna se dohrával zápas žen mezi Krčínskými a Přeštickýmí ženami a skončil plichtou 17:17. V nastalé pauze jsme zakoupili dědovi pivko a mrňatům zmrzlinu. Vybrali jsme si místo na "tribuně" = lavičce u řeky sledovali prvoligové utkání. Krčínští hráli v dresech červených, Plzeňácí v modrých. První poločas jsme vyhráli o dvě branky, ve druhém, bohužel, v teplém počasí došly síly a nakonec prohráli.
Bylo zajímavé sledovat atmosféru, jak i okrajový sport má své ortodoxní fanoušky. Já jsem se až moc neprojevoval, vždyť jsem byl v hrubé menšině. Cestou zpět jsme se zastavili v Dobrušce na hřbitově a hurá k mamince na oběd, příjez kolem 13:00.

Žádné komentáře: