10 května 2008

9.TT víkend Všestary

Po zjištění, že se ve Všestarech koná 9.TT víkend, rozhodl jsem o výjezdu na tuto akci. Předpokládal jsem, že by se mohla mrňatům líbit a i starší holky s maminou se rádi podívají na kolejiště s vláčky.
Cesta proběhla v poklidu, koneckonců Všestary jsou asi 5 km od Hradce. Zaparkovali jsme u nádraží a šli zamávat odjíždějícímu parnímu vláčku. K mému překvapení výstava nebyla v okolí nádraží a tak nezbylo než se vydat na cestu do centra obce. Najít tématické stánky a výstavu kolejišť nebylo nic těžkého neboť vše probíhalo kolem hlavní cesty a do školy ke kolejišti nás zavedli ukazatele. Mrňata se nemohla odtrhnout od "maxi" modelu vláčků od Merkuru, které jsme již viděli v muzeu stejnojmenné firmy v Polici nad Metují. Vstupné bylo symbolické (30,- dospělí). Výstava byla prodejní, takže se mohlo nakupovat o sto šest jak v obchodech, tak i na probíhající burze. My jsme si žádné "mašinky" nekoupili, i když zde měli vagónky, které Ondřej rozebral na náhradní díly (á 250,- , á 780,-). Na závěr výletu jsem posadil rodinku do historického vláčku taženého parní lokomotivou a vyrazil za nimi autem na hlavní nádraží.
Počasí bylo nádherné. Byl to, aspoň pro mne, vydařený výlet.
Pár fotek (kvalita nicmoc, foceno telefonem)


PS:
Ve Všestarech se nachází i pravěká vesnice, ale tam zajdem příště (bylo by toho moc najednou)

PS:
Přijeli jsme domů kolem jedný a já jel pak ještě pro Tondu do Hoříněvse a zpět na GJKT, kde jsme hráli proti Trdloteamu a na konečné skóre 6:1 upravil symbolicky hráč č.6(já).

Žádné komentáře: