17 června 2007

Pozdě, ale přeci

Tak dnes jsem po dlouhé době přijel pozdě na fotbálek. Slavili jsem tchánovy narozeniny, Evina pak jela do práce a já šel s dědou na pivkou a pak všichni na zmrzlinu a na Sever na mlhoviště. Po příchodu domů a připravení si věcí na fotbal, jsem zjitil, že klíče od auta nejsou na svém nístě. Po neúspěšném asi dvacetiminutovém hledání, jsem zavolal Evině a dozvěděl se, že je má u sebe, protože si brala věci z auta. To bylo hezké, ale za 10 min. byl výkop na NI. Kia byla zaparkována u Eviníno rodičů, takže hurá na kola a šlapat...
Po přijezdu jsem si vyslechl několik hecujících poznámek a šli jsme na to. Bohužel Jirka opět nemohl přijet, naštěstí se dostavil zubař Petr, který hrál s námi. Hra byla, jak je poslední dobou zvykem vyrovnaná, i když jsme si udržovali jednogólový náskok prakticky celou dobu. Vyhráli jsme na skóre i poslední gól. Já sám jsem si 3 rozvlnil soupeřovu síť

Černí: Radek, Pepa, Zdenek, Petr, já
Bílí: Radan, Michal, Aleš, synátor

Výsledek: Černí - Bílí 9:7
Poslední gól: Černí

Žádné komentáře: