16 dubna 2007

Taktak jsem se sešli

Nedělní fotbálek - (15.4.2007)

Tak dnes jsme měli namále. Ještě, že má Radek další kontakty, abychom byli spoň 3 na 3. Museli jsme "rozumně" sestavit trojice. No hráli jsem starší proti mladším. Skóre se přelévalo ze strany na stranu, když už jsme vedli o 3(4) góly začli jsem mistrovat a soupeři stačilo čekat na naše chyby a z brejků nás trestat. Nakonec vše dobře dopadlo a vyhráli jsme na skóre i na poslední gól. Pravda, konec jsem posunuli o 15min.

Sestava:
Černí: Radek, ???, já
Bílí: Pepino, Aleš, Tomáš


Pod čarou:
Musíme sehnat ještě někoho, kdo bude chodit pravidelně, páč zatím je to 3 na 3, a někdy stěží. Nejlepší kombinace je 10 hráčů a na place 4 na 4. Od příště snad začne chodit Petr, v merku je i Potok, ale ten mívá služby, uvidíme...

Žádné komentáře: