23 dubna 2007

Víkendovej relax

U Petra a Simony v Malšově Lhotě (21.-22.04)

Tenhle víkend proběhl ve znamení relaxu. Káťa byla na školním výletě v Holandsku, Evička v pátek odjela se skautem do Prahy a vrátila se v neděli odpoledne. Doma jsme zůstali sami s Evinou a mrňatama. V sobotu jsem měl od 12:00 zápas ve Stěžerách (konečně jsme vyhráli 5:4, info). Cestou zpět jsem se zastavil v Hypernově pro něco na gril. Pro Evinu a mrňata už si dojel Petr, takže doprava byla vyřešena. Po příjezdu do ML mi bylo oznámeno, že u nich prostě přespáváme, to jsem si to nealkopivo moh' taky odpustit.
Něco jsme pojedli, něco popili (výborná slivka). Mrňata si s Tomáškem zahrála na spoustu neidentifikovaných destrukčních her. K mému překvapení tato akce byla hostiteli chápána jako oslava mého svátku. Byla tedy porušena zásada neslavit nic předem. Nu což, ale stejně vědí, jak se zavděčit, pikantní omáčka a velká lahev utopenců nechť jsou důkazem. Postupem času se do dětských her zapojila i maminka, což se muselo zdokumentovat. U sezení nesměl chyběl CD přehrávač. Nakonci akce, když jsme zůstali já s Petrem, tak z posledních 5 písniček hrála 4 x Cesta do Kadaně, holt konečně řadovka od Kabátů, která se mi líbí a nemám z ní vyloženě pocit, že se jedná jenom o komerčku.
Spánek proběhl v podstatě standardně(my s mrňatama v jedný posteli), jak jsme u nás doma zvyklí každý den cca od 5:00. Jen s tím rozdílem, že Evina spala na kraji, pro ni dost nešťastně, vedle já a 3/4 gauče měli mrňata. Vstávali jsme na můj zvyk o víkendu brzo, ještě před osmou. Cesta dom se zadrhla, pomoc na PC, takže jsme zůstali na oběd, i když jsme nechtěli "otravovat", ovšem stejně s námi bylo počítáno.
Celá akce, i vzhledem k pěknému počasí, proběhla v naprostý pohodě. Více takovejch. Teď již hurá dom, vysypat z dětí písek, umýt a dát dadat, no a my "přemýšlet"...


U Petra v Malšově Lhotě

Žádné komentáře: