16 dubna 2007

Brutus v CC Lucii

Brutus v Country Clubu Lucie (13.4.2007, HK)

To bylo snad poprvý co jsem byl v Lucii, resp. i na Brutusu, dřív než kapela začala připravovat stage (před 20:00). Naštěstí Petr zajistil stůl, takže jsme si bez problému nejen sedli ale i vytvořili kvalitní základ pro zábafku (najedli se). Páteční klasika na Brutus, tj. pořadatel píše 20:00, ale my víme, že v pátek se začíná nejdříve v 21:00. Kapela nezklamala, stejně tak jako Sášovi příspěvky. V Hradci (Lucii) hráli podruhé za sebou (loni dostali hezkej dort a slivku). V r. 1995(?) měli hrát U Cikána, ale nepustili je dovnitř (fans ni kapelu), byli příliš osvěženi, proto akci přesunuli jinam (Vysoká?).
Poprvé jsme vytáhli Petra se Simčou na Brutus a jak mi i Petr potvrdil, poslouchat CéDo je jedna věc, ale B naživo je halt ten správnej BRUTUS. Takže u stolečku jsme byli já, Evussa, Wigo, Petr, Simona a jejich kámoška.
Nakonec se projevila moje stará slabost. Prostě jakmile aspoň jednou v týdnu pořádně neodplavím adrenalin z těla, je ze mne uzlíček nervů. Nu což chybama se člověk učí...


Pod čarou:
Jako každý pátek jsem si koupil lidovky a v příloze se přetl článek o zábavách. No pokud bych neměl čas jít na B, tak bych si jej setsakra našel. Tak mne "nadchl".

Žádné komentáře: