30 dubna 2007

Tak trochu divnej fotbálek

Nedělní fotbálek - 29.4.

Tak dnešní fotbálek byl poznamenán z mý strany. Od 13:00 jsme hráli proti FC Camelot a těsně před výkopem volal brácha, že Jardu odpojili od přístrojů a že už by snad mělli zbejvat operace pat. Sednout si zatím nemůže, ale i toto je úspěch. Zápas jsem hrál na jistotu, bez ňákýho vymejšlení, nakonec jsme slavili úspěch. No po zápase se šlo Na růžek, kde došlo na doslavení mého svátku a já to pojal i jako slavení zlepšení jardovo zdravotního stavu. 4x se otočili rumy a k tomu stejný počet 12° G. Pak jsem sednul na kolo a jel za zbytkem rodiny do Tipáče, kde jsme poseděli ještě s babičkou z Krásna, a pak hurá směr NI. Doufal jsem, že bude někdo na střídání, či to zabalím a jenom předám balón a kartičku. Takže se nikdo nemůže divit mému pouze jednogólovému přídělu, ale zase se mi dařilo v bráně. Asi jsem viděl víc míčů najednou... Výsledek přesný neznám, vím jen, že jsme vyhráli asi o dva a poslední gól se nepodařilo vsítit v relativně krátkou dobu, tak se odpískal konec

Výsledek: Černí vers. Bílí prostě Černí o dva víc

Sestava:
Černí: Radek, Jirka, Pepa, já
Bílí: Radan, Aleš, Petr D. a syn

Žádné komentáře: