03 května 2007

Čarodějnice

U Petra a Simony v Malšově Lhotě 30.4.

Tak jsem taky slavili "čarodějnice". Já má teda víc zafixovanou Májku (1.5.), nežli tento svátek, ale tady je to obráceně, tak se přizpůsobuji.
V práci se bohužel dřív nekončilo, a tak jsem končil v 16:00. Sjel jsem něco málo nakoupit, abychom nepřijeli s prázdnou a pak vyzvednout zbytek rodiny a hurá do Lhoty. Uvítání standardní, šli jsme rovnou ke krbu. Peťa už griloval kuřecí stehýnka. K tomu muzika, pivko, kola a slivka. Rozhodl jsem, že přeci jen nebudeme, i přes jejich nabídku, spát. Prostě nemusíme u nich být každou chvíli přes noc, připadám si divně, vždyť je nás jako psů(i když Káťa chyběla, páč byla na intru). Nakonec přišli i známí Jirka s Janou a klukama, takže po zahradě se pohyboval jak kulový blesk chumel dětí, z kterého občas vylétl balón k sousedům přes plot.
My jsme vyrazili na cestu dom kolem 21:30, mrňata byla v rychlosti umyta a uložena. A my jsme toho měli taky nějak dost...

Žádné komentáře: