28 dubna 2007

P.H.C v Malšově Lhotě

P.H.C., Na tři kusy - Malšova Lhota (27.04.)

V pátek jsme jeli za Petrem a Simonou do Malšovy Lhoty do restaurace U Novotných, kde měli vystupovat zmíněné kapely. Vzal jsem raději auto, protože jsme vyráželi později a vzhledem ke včerejším okolnostem, bych se možná zrušil až moc.
Při příjezdu akorát končil přímý přenos z MS v hokeji naši - Bělorusko 8:2. Pozdravil jsem se s Radkem z MAPSu, o kterém jsem vůbec netušil, že hraje v nějaké kapele, natož v P.H.C.
Na tři kusy byli v podstatě sólová kytara, baskytara a bicí z P.H.C. Jednalo se o vlastní skladby v rytmu rock&roll. Po cca hodince vystoupení následovala přestávka spustila hlavní kapela večera. Hráli převzatý písničky jako třeba od Lucie, Nováka, atd. Vždycky se raději podívám a poslechnu kapelu, kterou baví hraní a v podstatě je jim jedno, kolik vyrejžujou, nebo jedou jenom za cesťák. Což byl viditelnej příklad na basákovi, který si hraní vyložené užíval. Milionkrát lepší než komerční shity, který potřebujou spoustu ansámblu kolem sebe, aby vůbec otevřeli drústa, a to vůbec nemluvím o muzice.
V průběhu večera se přijel podívat Jarryn z Teplý Buchty. V restauraci byli příjemní, takže se nalejvalo i v průběhu balení aparatury kapely. Nakonec domů jsme přijeli kolem druhý. Závěr zábavky byl lehce poznamenán mou nechotou sdělit, co budeme dělat na čarodějnice. No opravdu u nás se nedá nic naplánovat dopředu, ale jiní mají jiný styl. No taky je mojí chybou, že neodpovídám včas na SMS či ICQ.

Pod čarou:
V práci dělali koumáci. Všichni odešli dom, pondělí před úterním svátkem budu v práci za oddělení sám, takže jsem musel počkat, až skončí. Plánovaná čtvrthoďka se protáhla na třičtvrtě, takže jsem opět nestihl vyměnit gumy, ach jó.
Po příjezdu domů jsem byl seznámen se skutečností, že DVD nám odešlo do pr...yč. Než bych něco vymejšlel, zabalil jsem ho do originální krabice a spolu s Káťou odjel za reklamací a na nákup. Za DVD mi bez ptaní vrátili peníze, takže jsme vybrali jiné a připlatili 500,- za prodloužení záruky o 3 roky.
Káťa rozdala dárky, co dovezla z Holandska, vyprávěl jak si tam užila. Inu i ztracení se v cizí zemi je zkušenost k nezaplacení.

Žádné komentáře: