26 dubna 2007

Jarda v nemocnici

Jarda spad z lešení - 25.04.2007

Ve středu jsem jel k mámě do Nového Města, protože jela na sraz důchodců od ČSAD Plzeň. Ve čtvrtek si dělám v dílně (připravit sekačku a posekat zahradu, naštípat dříví novou sekyrou, natáhnout hadici a donést vanu k záhonům), jdu se napít a slyším telefon. Volala mi Evina, že volal strejda, že je Jarda v nemocnici, že spadnul ze střechy. Obratem jsem volal strejdovi a ten mi tyto informace pouze potvrdil.
No nakonec, poslední informace jsou:
tříštivá zlomenina stehení kosti, obou kotníků a pat, kyčel a dva obratle. Byl i v "tunelu", takže žádný vnitřní zranění by mít neměl. Mamka je z toho vcelku špatná, ani se nedivím, já se z toho taky nemůžu vzpamatovat, vždyť ve stejném pavilonu zemřel i taťka.

Pod čarou:
Jakmile to bude možné, uděláme si výlet do Plzně za bráchou, uvidíme, jak to bude dál.
Ještě budu muset napsat mail na www.spoluzaci.cz, protože měli mít 27.04.2007 sraz spolužácí z jeho třídy ze základky sraz, pro bráchu první. Dost se na něj těšil, i se divil, jak na něj získali kontakt.
Klasika: na nic se raději dopředu netěšit.

Žádné komentáře: