21 července 2007

Revival fest Výrava

Tak na tuto akci jsem se vcelku těšil, i když vím, že těšit se neznamená nic dobrý (tentokrát výjimka potvrzující pravidlo.
V sobotu dopoledne mi volal Jarda H. jestli nepojedem do Výravy, že oni vyrážejí dřív, aby sehnali ještě místa ve stínu. Po domluvě s Evinou jsem s nimi vyrazil lehce před druhou hodinou. Vlezný bylo lidových 200,-. První kapelou byl Robbie Williams, pro mě dost o ničem, ale co (čas na pár piv). Následoval Accept, kde na bicí hraje mého spolužáka ze střední starší brácha. Pohodička. Mlaďáci naproti u stolu je vůbec neznali, když přednášce pouze zkonstatovali, že ještě nebyli na světě a šmitec (evidentně přišli pouze na úvodní popíček). Dále zahráli Nightwish, ženský vokál vcelku dobrý, na to jak podle mě je náročný zazpívat. A pak to přišlo !!! Sepultura a pád na zadek, ne nemohl jsem se udržet a zašel si zalaškovat na parket. Gun's Roses no oproti předchozímu zážitku již bylo vše popík, už mě to prostě tolik nebralo. The Beatles dobrý, ale to již jsme pomalu po půlce setu kráčeli do auta a jeli domů. Normálně bych zůstal na AC DC, ale již jsem byl dooost ospalej a lepší než Sepultura to fakt být nemohlo.

Žádné komentáře: