15 června 2007

Slezina z výpočetky

V pátek jsem se zúčastnil setkání b ývalých pracovníků z výpočetky Na Mikulce. Začátek byl naplánován na 17:00. Cestou na bus jsem potkal Zdeňka Macka, který šel pěšky a tak jsme proklábosili cestu do restaurace, dorazili jsme "tak akorát". V salónku se nás příliš mnoho nesešlo, ale vzhledem k tomu, že již dvě setkání proběhla bez mé účasti, musel jsem se dostavit. Nakonec nejvíc jsem pokecal s Martinama (malým, velkým) a Imrou. Ještě tam byli Jirka, Elenka, Ráďa, Irča K., Víťa, Zdeněk I, Zdeněk II, Marta, Irča V., Věrka, Honza, Petr,... Nakonec jsem se nechal svézt Jardou, který si přijel pro Ráďu. Návrat domů proběhl kolem 23:00, zapnul jsem net, poslech´ si IM a lehce po 1:00 spánek.
Evina vyrazila s Petrem a Simonou do Výravy na Komunální odpad a Alkehol a aspoň podle reakcí si to dost dobře užili. Nakonec Evinin návrat domů jsem neregistroval.

Pod čarou:
Od středy lezu po zdi bolestí zubů. Na slezině, i díky palermu, platím 220,- za 10 x 10° G.

Žádné komentáře: