12 dubna 2007

Seminář Windows Sharepoint Services 3.0

Vývoj aplikací pro Windows Sharepoint Services 3.0 (Praha, Microsoft B2B Centre)

Pár poznámek:
  • WSS využívá 2 DB: konfigurační, obsahová
  • nekompatibilita WSS 2.0 a nové verze, ta je postavena na ASP.NET 2.0 (WebPart WSS 3.0 nadstavba nad WebPart ASP.NET 2.0 => WebPart z ASP.NET lze využít v WSS 3.0, ne obráceně)
  • Změnu portu WSS site provádět v administraci WSS, nikoliv v IIS (samotná změna v IIS nestačí, neupraví vše)

Návrhy:
  • Lze využít RSS Feed i ve spolupráci s MS Outlook 03, OWA ? (standardně 07)
  • Plně využít možnost provázání WSS s AD (kontakty, atd...)
  • HelpDesk jako webpart ?
Zdroje budou k dispozici do týdne (přidat link)

Pod čarou:
Cesta čtecí/spánková, ráno mi ujela 3ka, ale všechno v pohodě. Na hlaváku jsem si uvědomil, že jsem zapomněl jak se do MS dostanu. Naštěstí po 5 min. usilovného šrotování mě napadlo sjet na Budějickou a tam se uvidí. Uvidělo. Sešel jsem pěšky od metra k business centru. Měl jsem 45 min. čas, tak jsem, skoro jako vždy, zakoupil v místním Tabáku SecurityWorld.
Cattering klasickej jako vždy u MS, ráno sladké pečivo, k obědu pizza. Akorát trochu nekulturně vypadá ranní prezentace sestávající se z umě rozhozených listin a tužky na stole u vchodu. Dnes bylo opravdu narváno, dokladem tohoto tvrzení bylo, že pozdější návštěvníci využili křesílek, jež si donesli z předsálí. Na semináři jsem se potkal se Sašou, kterej mě představil svému šéfovi, kéž bych tuto známost mohl někdy využít a ještě jsem narazil na Romana P.
Seminář byl na velmi vysoké úrovni, které přispěl jak přednášející Michal Neuwirth, tak i odpoledne na otázky odpovídající Tomáš Kutěj, jenž provozuje Oficiální web komunity uživatelů, administrátorů a vývojářů Microsoft SharePoint.

Žádné komentáře: