15 srpna 2008

Vášův mlýn u Milevska (dovolená II - 2.8.2008 - 9.8.2008)

Tady přijezd a ubytování proběhlo bez problémů. Máme chatku se dvěmi 4lůžkovými místnostmi oddělené společnou chodbou-kuchyňkou. Postupně vybalujeme potřebné věci a holky staví stan.

Neděle:
Výjezd na hrad Zvíkov, kde kvitujeme, že prohlídka je bez průvodců. Návštěvník dostane vytištěného průvodce a může si hrad projít svým tempem, což nám, s ohledem na děti, naprosto vyhovuje. Po té odjíždíme na Fort Hary, což je indiánská vesnice. Zde je ukázka indiánského života, který si mohou "bílé tváře" vyzkoušet.

Pondělí:
Počasí nepřeje abychom zůstali u rybníka, a tak jedeme do Sepekova podívat se na místní kostel a na stádlecký řetězový most.

Úterý:
Tentokrát všichni navštěvujeme Chýnovské jeskyně a město Tábor. Zde se rozdělujeme a my procházíme město a tedy vracíme se o dost později než Petr s rodinou.

Středa:
Tak dnes to tedy vyšlo a odpočíváme (koupeme se) celý den v kempu.

Čtvrtek:
Protože celý den je palermo zajíždíme pouze na Orlík. Po prohlídce zámku si dáváme fantastickou zmrzlinu u parkoviště.

Pátek:
Dopoledne jdeme pěšky do Milevska podívat se na románský klášter a koupit pečivo. Po návratu usedáme do auta, jedeme na náš poslední výlet o dovolené, jedeme do Písku. Zde parkujeme na nábřeží. Naše kroky směřují na druhý nejstarší kamenný most v Evropě. Na jeho druhém konci se shledáme s Petrem, Simonou a dětmi. Chvilku spolu pobudem než usedají do auta a jedou zpět do kempu. My jsme ještě měli co vidět. Po obchůzce místní architektury se vracíme i my "domů". Navečer probíhá vyhodnocení dovolené. Děti dostávají diplomy a zasloužené sladkosti.

Sobota:
Balení, balení a ještě jednou balení. Při tom shonu nás zastihla průtrž mračen, takže auta byla zaplněna během chvilky. Rozloučili jsme se s Petrem a jedeme domů. Cestou se stavíme v Pelhřimově u toho samého Lídlu, jako když jsme jeli do Lužnice. Ponecháváme auta na parkovišti a jdeme shlédnout náměstí a muzeum rekordů a kuriozit. Tak a to je vše. Teď už jen cesta domů...