01 prosince 2007

Iron Maiden v Předměřicích

Tak sobota byla opravdu nabitá. Za prvé ráno jsem skončil službu a po příchodu domů na mne čekalo ořezávání masa z uvařeného prasátka (koupili jsme půlku). Po obědě jsem zašel za klukama na Hradebku vybrat peníze za fotbálek v tělocvičně. Po příchodu domů oblíct, hurá se všemi ke Střezině, kde na nás už čekal Petr se Simonou a Tomíkem. Byli jsme domluveni na zabíjačce v hospodě ve Světí, hlavní důvod ovšem byl, že majitel dělal v práci, kde Evina, a chce něco namalovat na zdi, ale neví co. Na místě jsme se potkali s Jardou, Ráďou, Honzou a jejich rodinou. V podstatě jsme zabrali celou hospodu. Myslivci měli svoji akci paralelně v sále, takže jsme si nepřekáželi. Děti využily nepřitomnosti dospělích u kulečníku a tak si hráli vlastní verzi s jednou bílou koulí. Já osobně jsem si pochutnal na jitrnici a Evina s Káťou na gulášku.
Po příjezdu domů nastala příprava na večer. Nakonec s námi nejede Jarda s Ráďou. Lehce před osmou vyzvedáváme Petra se Simonou v ML a vyrážíme do Předměřic. Čekal nás téměř prázdný sál, bohužel. Akce měla začínat v 20:00, ale první kapela začala až v 22:00. Jako první nastopil
Iron Maiden revival. Už jsme na nich jednou byli v ML. Klasický heavík i výběr písníček je založen na klasikách těchto britů, i když vybrat byť jen polovinu jejich hitovek, byla by akce dosti prodloužena. Dokonce i já jsem si žašel zapařit. Po krátké přestávce nutné k přestavbě stage následoval místní Chřestýš. Když Jarda zdůvodňoval, proč nepřijede a jeden z důvodů uvedl tuto kapelu, pochopil jsem. Zahráli klasický zábavkový hitovky plus Kabáty, na který začínám být silně alergickej. Celkově je mi jasný, že až někde budou hrát sami, bez další kapely, tak s mojí účastí nemohou počítat. Strašný zpěv, a zbytek nebyl o moc lepší. Konec o dojezd domů následoval po třetí.
Celou akci dokumentoval Tweety, kterého známe od Pecy, z motorkářských akcí. No některé
fotky se obzvláště povedly. Potkali jsme Jaryna a Pinďu z Teplý Buchty a zjistili, že TB zde bude hrát 25.12.2007, tak uvidíme, snad se dostanem.

Žádné komentáře: